Dit navn: [b]Louis Vuitton[/b]
Din alder: [b]16[/b]
Din fødselsdagsdato: [b]17-12-2000[/b]
Omkring hvor mange timer bruger du om dagen på serveren?: [b]Nu har serveren ikke oppe... Men jeg sætter minimum på et par timer om dagen[/b]
Hvorfor vil du gerne være en del af vores staff hold og hvorfor skulle vi acceptere dig? (minimum 100 ord): [b]Jeg vil gerne være en del af staff teamet fordi, at jeg har de kompetencer der skal til. Jeg har været på jeres Staff team før... Og med mine ambitioner og dømmekraft er jeg potentiel. Jeg er meget innovativ i mine beslutninger i forhold til hvad man måske oplever. Taget i betragtning af jeg har overblikket og de rette elementer. Jeg vil garanter hvis i ansætter mig vil i ikke blive i tvivl. Jeg har tidligere været admin og jeg sad mere nede i support end ingame fordi at jeg gider mit arbejde så godt. Jeg kan sagtens tage kritik. Men heller konstruktivt. :) [/b]
Hvad vil du gøre for at få vores server til at blive et bedre sted? (minimum 75 ord): [b]Jeg vil helt klart prøve at løfte serveren administrative arbejde. Som Sagt har jeg de rette elementer til at klare sådan en opgave. Det jeg tror vil gavne serveren i en vis grad er at have nogle admins der er lidt ældre. Jeg vil især prøve at kigge meget på forum og løfte det. Til dags ser man folk hopper i support og vil have man skal udelukke en der har lavet en fejl. Jeg stræber efter at udnytte forum så meget jeg kan. Blandt med også at svare på alle de forum meddelelser og opslag der dukker op[/b]
Har du nogen tidligere erfaring med denne type rolle?: [b]Ja :) På jeres anden server[/b]
Er der noget du vil dele med os?: [b]Nej[/b]
Dit navn: Louis Vuitton
Din alder: 16
Din fødselsdagsdato: 17-12-2000
Omkring hvor mange timer bruger du om dagen på serveren?: Nu har serveren ikke oppe... Men jeg sætter minimum på et par timer om dagen
Hvorfor vil du gerne være en del af vores staff hold og hvorfor skulle vi acceptere dig? (minimum 100 ord): Jeg vil gerne være en del af staff teamet fordi, at jeg har de kompetencer der skal til. Jeg har været på jeres Staff team før... Og med mine ambitioner og dømmekraft er jeg potentiel. Jeg er meget innovativ i mine beslutninger i forhold til hvad man måske oplever. Taget i betragtning af jeg har overblikket og de rette elementer. Jeg vil garanter hvis i ansætter mig vil i ikke blive i tvivl. Jeg har tidligere været admin og jeg sad mere nede i support end ingame fordi at jeg gider mit arbejde så godt. Jeg kan sagtens tage kritik. Men heller konstruktivt. :)
Hvad vil du gøre for at få vores server til at blive et bedre sted? (minimum 75 ord): Jeg vil helt klart prøve at løfte serveren administrative arbejde. Som Sagt har jeg de rette elementer til at klare sådan en opgave. Det jeg tror vil gavne serveren i en vis grad er at have nogle admins der er lidt ældre. Jeg vil især prøve at kigge meget på forum og løfte det. Til dags ser man folk hopper i support og vil have man skal udelukke en der har lavet en fejl. Jeg stræber efter at udnytte forum så meget jeg kan. Blandt med også at svare på alle de forum meddelelser og opslag der dukker op
Har du nogen tidligere erfaring med denne type rolle?: Ja :) På jeres anden server
Er der noget du vil dele med os?: Nej