1. Dit RP Navn: [b]Louis Vuitton[/b]
2. Din Alder: [b]16[/b]
3. Fortæl hvorfor du gerne vil i politiet (75 Ord): [b]Jeg vil gerne i politiet for at blive udfordret. Jeg synes altid det er spændende at arbejde i politiet efter som jeg har spillet på forskellige server hvor jeg også være med i politiet. Til dagligt læser jeg meget om politiet "Syv år for PET" og "PolitiPsykologi" Også selvfølig også for at holde orden og hjælpe til der hvor der skal hjælpes til. Jeg kan klare alt form for kritik. Men vil skam hellere have konstruktivt end kritisk så der er noget at arbejde med[/b]
4. Hvorfor skal vi vælge dig (75 Ord): [b]Jamen i skal helt klart vælge mig fordi jeg er i stand til at holde hovedet koldt under hård pres og det er en af de rigtige vigtige ting inde for politiet. En ting som absolut også er vigtigt er sin dømmekraft. Man skal aldrig misbrug sin dømmekraft. Som politi har du flere rettigheder når man er på arbejde dem skal man ikke misbruge. Jeg har ambitioner og kompetencer der skal til for at være politi. En ting der er vigtig for mig er at man kan sige som det er. Det vil sige at min chef sagtens kan fortælle mig hvad jeg gjorde forkert uden jeg bliver sur eller noget lignende[/b]
5. Hvad er dit mål med at komme i politiet: [b]Jeg stræber ikke efter noget mål. Vil blot bare hjælpe til :) Også håber jeg en dag jeg kan nå¨op til de højere magter[/b]
6. Hvem er den nuværende Rigspolitichef (Skriv dato): [b]Kaiden Smith [23-06-2017][/b]
1. Dit RP Navn: Louis Vuitton
2. Din Alder: 16
3. Fortæl hvorfor du gerne vil i politiet (75 Ord): Jeg vil gerne i politiet for at blive udfordret. Jeg synes altid det er spændende at arbejde i politiet efter som jeg har spillet på forskellige server hvor jeg også være med i politiet. Til dagligt læser jeg meget om politiet "Syv år for PET" og "PolitiPsykologi" Også selvfølig også for at holde orden og hjælpe til der hvor der skal hjælpes til. Jeg kan klare alt form for kritik. Men vil skam hellere have konstruktivt end kritisk så der er noget at arbejde med
4. Hvorfor skal vi vælge dig (75 Ord): Jamen i skal helt klart vælge mig fordi jeg er i stand til at holde hovedet koldt under hård pres og det er en af de rigtige vigtige ting inde for politiet. En ting som absolut også er vigtigt er sin dømmekraft. Man skal aldrig misbrug sin dømmekraft. Som politi har du flere rettigheder når man er på arbejde dem skal man ikke misbruge. Jeg har ambitioner og kompetencer der skal til for at være politi. En ting der er vigtig for mig er at man kan sige som det er. Det vil sige at min chef sagtens kan fortælle mig hvad jeg gjorde forkert uden jeg bliver sur eller noget lignende
5. Hvad er dit mål med at komme i politiet: Jeg stræber ikke efter noget mål. Vil blot bare hjælpe til :) Også håber jeg en dag jeg kan nå¨op til de højere magter
6. Hvem er den nuværende Rigspolitichef (Skriv dato): Kaiden Smith [23-06-2017]