Politi Ansøgninger -Janick Stormly

52 views
1. Dit RP Navn:Janick Stormly

2. Din Alder: 14år

3. Fortæl hvorfor du gerne vil i politiet (75 Ord):En frisk ung mand som ved hvad han laver. Jeg rammer plet hver gang. Men jeg starter altid god rp og prøver så vidt muligt at holde mig ude af skud og drab

4. Hvorfor skal vi vælge dig (75 Ord):Jeg ville gerne være en del af politiet fordi at jeg gerne ville være med til at gøre byen sikker og være klar til at stå mod alle de bøller der er i metro. jeg ville gerne sørge for at alle har det godt og få en god behandling. Da jeg nu kender utrolig mange tror jeg også det ville give god hjælp i mit politi liv, jeg ville vægte mit politi liv, men stadig også så jeg kan få et dobbeltliv. Jeg ville glæde mig til en masse gode oplevelser som politi mand, da jeg gerne ville prøve hvordan det er under et bankrøveri, da jeg kun har set det inde fra banken af, og aldrig måske siddet udenfor med øjene på det den vej fra, eller måske en gidsel situration, det kunne også være rigtig fedt at prøve, eller prøve at forhandle med nogle under et butiksrøveri. Ville gerne oparbejde mig og måske komme i swat eller pet, det kunne være for fedt.  Jeg har fulgt en del betjente som jeg også har snakket omkring politiet, jeg er vildt intrasseret i de ting i laver.. 

5. Hvad er dit mål med at komme i politiet: lav godt RP

6. Hvem er den nuværende Rigspolitichef (Skriv dato):   Mathias Rødkålsen 28-06-2017
Reply