Jeppe Juul / Politi Ansøgning

57 views
1. Dit RP Navn: Jeppe Juul

2. Din Alder: 13 

3. Fortæl hvorfor du gerne vil i politiet (75 Ord): Jeg kunne rigtig godt tænke mig at være en del af Politiet da jeg var super glad for at være betjent herinde og jeg savner det rigtig meget. Jeg synes også det fede ved at være i politiet at man får nogle super gode kolleager og man lære hinanden rigtig godt at kende og man får lavet en masse god RP. Jeg kunne også godt tænke mig at være politi igen da jeg savner den gode kommunikation man havde over radioen og når det hele bare kørte som det skulle. Jeg synes også det er noget super fedt RP man kan lave som betjent og det er også det jeg savner rigtig meget nu hvor jeg er startet på arma igen.

4. Hvorfor skal vi vælge dig (75 Ord): I skal vælge mig fordi jeg er seriøs om mit Arbejde og går meget op i RP'en som betjent Jeg har rigtigt mange timer inde for RP'en som betjent. I skal vælge mig fordi jeg er en moden 13 årig dreng. Jeg har prøvet og være Rigspolitichef og AKS Leder og PET Leder 2-3 gange så har rigtigt meget erfaring inde for ledelse. En grund til at i skal vælge mig er fordi at jeg kan alle de basic til Rettigheder, Kører Bil, Skyde i nødvendige siturtioner,

5. Hvad er dit mål med at komme i politiet:

6. Hvem er den nuværende Rigspolitichef (Skriv dato): Kaiden

+1 

Accepteret
Gå i "Venter På Politi Ledelse" på vores teamspeak for en kort job samtale/interview.

Kaiden Smith - Rigspolitichef (Temp)

Kaiden Smith - Stifter
Reply