[b]1. Dit Navn: Elliot Johnson
2. Din Alder: 15 - 01-04-02
3. Fortæl hvorfor du gerne vil i Falck(75 Ord): Jeg har erfaringen som ledelse/akutlæge i Falck, og så har jeg tiden til at være på :) jeg har været akutlæge ved Plantox, og instruktør ved Arma-dillo (Lakeside)
4. Hvorfor skal vi vælge dig (75 Ord): [/b] [b]Hvorfor? fordi jeg vil hjælpe Falck Ledelsen, og så kan jeg gerneralt godt lige Falck/EMS :) , jeg vil næremst altid overholde reglerne.???????
5. Hvad er dit mål med at komme i Falck: Mit mål er at styr Falck så godt som muligt, få lavet et godt Falckteam, som kan bruges fremover. og jeg ville lave et godt Falckteam, at man ik behøver at skifte ud hele tiden..
6. Hvem er den nuværende Regionschef (Skriv dato): Tristan [TEMP][/b]
1. Dit Navn: Elliot Johnson
2. Din Alder: 15 - 01-04-02
3. Fortæl hvorfor du gerne vil i Falck(75 Ord): Jeg har erfaringen som ledelse/akutlæge i Falck, og så har jeg tiden til at være på :) jeg har været akutlæge ved Plantox, og instruktør ved Arma-dillo (Lakeside)
4. Hvorfor skal vi vælge dig (75 Ord): Hvorfor? fordi jeg vil hjælpe Falck Ledelsen, og så kan jeg gerneralt godt lige Falck/EMS :) , jeg vil næremst altid overholde reglerne.???????
5. Hvad er dit mål med at komme i Falck: Mit mål er at styr Falck så godt som muligt, få lavet et godt Falckteam, som kan bruges fremover. og jeg ville lave et godt Falckteam, at man ik behøver at skifte ud hele tiden..
6. Hvem er den nuværende Regionschef (Skriv dato): Tristan [TEMP]
Elliot Johnson! - Civil -