Alex Newman - Falck Ansøgning

46 views
1. Dit Navn: Alex Newman

2. Din Alder: 15 (04/08/2001)

3. Fortæl hvorfor du gerne vil i Falck(75 Ord): Jeg kunne godt tænke mig at være en del af falck fordi jeg har været falck før på mange servere, og har meget erfaring. Jeg synes at det har været sjovt og spændende at være falck og kunne godt tænke mig det igen, savner at lave noget godt rp som falck og derfor kunne jeg godt tænke mig at blive en del af falck inde på serveren :)  Tænker det kunne være fedt at være falck igen. 

4. Hvorfor skal vi vælge dig (75 Ord): Fordi at jeg har massere af erfaring, har været falck på denlilleverden, og også inde på daniagaming hvvor jeg var ems ret mange gange, og også som assistant paramedic, jeg har derfor en masse erfaring. Jeg er også venlig og flink mod folk og hjælper gerne folk som skal bruge hjælp. Jeg er meget aktiv, og har pt sommerferie derfor kan jeg også være meget aktiv inde på serveren da jeg har massere af tid, og gerne vil bruge min tid herinde :)

5. Hvad er dit mål med at komme i Falck: Mit mål med at komme i falck er at give de civile en god oplevelse og også hjælpe de civile der har brug for hjælp. Er meget aktiv og venlig mod folk.

6. Hvem er den nuværende Regionschef (Skriv dato): Tristan Eriksen - 26/06/2017
                                   Hej Alex Newmann!
                                 Du har fået en ny mail!
                                            Klik Her!

- MVH. Falck ledelsen!
Svend Hermansen said previously:

Hej Alex Newmann!
                                 Du har fået en ny mail!
                                            Klik Her!

- MVH. Falck ledelsen!

Tak
Reply